Tospikannesiiiii aynn canm 3 sene sonra çıktı bende yine ama bu sefer çok kötüydü yanı 1 hfta böle ceviz kadar oldu enjektörle çektiler sonra yine devam etti bu sefer büyüklüğü epey bir büyüdü ceviz büyüklüğünü bile geçti hamile olduğum için lokel aneztezi oldum ama Canm çıktı yanı hissttm bazı yerleri cnku bnm içinden geldiği için iltihap avik5 bırakarak5 dikti uyusmyan yerden de diktiği için hissttm ama şmdik çok şükür iyiyim 4 dikiş var bugün birtanesi kendi kndine düştü