Merhaba anneler, 37+3 günlük hamileyim. Çok kasığım ağrıyordu lavaboya gittim. İç çamaşırımda çok ufak bir lekelenmeyle çok küçük bir kan gördüm. İlk hamileliğim çok heyecan yaptım şuan. Aynı durumu yaşayan var mı? Ebeye yazdım şimdi. Yarında kontrolüm var. Beklemeli miyim gitmeli miyim bilmiyorum. Eğer aynı durumu yaşayan annelerimiz varsa yardımcı olabilir mii?