Benim başıma gelmişti . Koparmıştım bende. Üç dört gün ağrıdı parmağım. Ama ağrısı her geçen gün arttı hiç azalmadı. Parmağım şişti ardından gece uyuyamıyorum yanıyor sanki parmağım . O sırada yaşadığım yerde deprem olmuştu artçılar çoktu korkudan merkeze gidemiyorum ki hastaneye gideyim . Neyse Dr gittim sonunda .ilaç için geç dayanırsan sıkacağım dedi. Sivilce gibi sıkıyor ama o kadar aktı ki iltihap bitmiyor. Ve canım çoook yanmıştı. Üç kez daha gittim antibiyotik de kullandım düzeldi. Ama bana ders oldu kesiyorum şimdi koparmıyorum o tırnakları. Saçma bir şekilde çok acısını çektim .