Belma 1 hafta önce doğum yaptım ben eşim dışarda beni bekliyor sanıyorum eşim işe gitmiş doğumum çok zor geçti 12 saat sancı çektim öldüm çıktım odaya baktım yok yarim saat falan sonra geldi ilgisiz 1 gece kaynanamla yattık hastanede çıktık akşam bebek durmadı emziği aldı parmağımı aldı göğsümü almadı ben nazar olduğunu düşündüm kaynanam hazır süt verelim dedi bende 1 günlük bebeğe süt verilmez hem gece ben napacam süt mü verecem dedim sütün yok dedi ama vardı bende var dedim sıkınca geliyordu ama bebek emmiyordu almıyordu emzikte parmagimda süt mu varda dedim benim sütüm var dedim eşim beni dövmeye geldi sırf bunun için çenemi sıktı ağzım yara oldu en ufak bisey de büyük bir olay var gibi bağırıp çağırıyor bugünde kendimi yanlız hissediyorum dedim rahat batıyor sana durduk yere bisey cikariyon odadan çıksan salona gitsen yanlız hissetmezsin dedi bende bu halimle her dk orda duramıyorum babanın yaninda nasıl yatıyım dedim bebe gibisin ağlıyon dedi bende sadece çocuklar ağlamaz derdi olanda ağlar dedim ne derdin var şu bebeye bakmak mi zoruna gidiyor çık git o zaman ben bi yolunu bulurum bakarım dedi bana lohusaliktan mi nedir kendimi yanlız hissediyorum hiç destek olmuyor eşim annemler desen öylesine çok kötüyüm ☹☹☹sabahtan beri ağlıyorum
Deniz2961 Belma ayy cnm valla cok uzuldum sana yasadıgın seyın lohusalıkla alakası yok k. Bkma amada yanındakiler insanlıktan pek nasibini almamışlar
hafsa2020 Belma cidden çok üzüldüm 😔 ne biçim koca ne biçim insan... hayvanlar bile daha iyi baba daha iyi eş olur eminim.. kusura bakma ama tutamadım kendimi😔😐😐
Haticeozturk Biraz na kuzusu sanırım eşin.Allh yardımcın.olsun boş ver takma umursama canim.takarsan üzülürsen sütun etkilenir
SevgiIbrahim Uff 😥 uzuldum vallaha en ihtiyacin oldugu zamanda boylee biseyle karsilasmak .. lohusaliktan degil daha once arkadaslarin belirttigi gibi. ☹️ Allah yardimcin olsunn cok zor..