Ben girdim. Cebeci de dr adı bilmiyorum. Bana da yarım. Saat kadar baktılar suyu az yazmışlar ama perinataloji ise bu radyolog la görüşmem lazım neden herkese aynı şeyi yazıyor gönderiyor diyordu. Ayrintiliya girip bir gün sonra da gebe bölümünden sonuç almaya gidiyorsunuz
Ultrason kagidi verdi ama cok siyah hiçbir şey anlaşılmıyor malesef