Hamileliğiniz nasıl gidiyor kızlar? Arada gelen bel ve kasık agrılarım var ne yesem midem ağrıyor ilaç kullanıyorum ama çok da etkisi yok gibi,midem ağrımadığın da ise çocuk iyi mi korkusu yaşıyorum.😅nelere dikkat ediyorsunuz?Saglıklı besleniyor musunuz eskisi gibi devam mi yoksa? Şuan 8+3 🥲tatlı yeme isteğim yok tuzlu eksi daha çok istiyor canım.