Saaaaa Kızlar belimde 2tane 2.derece bel fıtığı var yani patlamaya yaklaşmış doktoruma sordum ama net bişey söylemedi normal doğum yapabilecekmiyim acaba yaparsam sıkıntı olur mu🤔
_edakrsu22 Benimde bel fıtığım var ama doktoruma daha sormadim bazi doktorlar normal doğum için sıkıntı olmucagni bazilarida sıkıntı olacağını söylüyor bende soracağım en yakın zamanda