Annesininportakali53 Kızlar lavman isteyen herkese yapılıyor mu dogum öncesinde yoksa onlar uygun görürlerse mi yapılıyor bilgisi olan varmı
Feyza-nur Annesininportakali53 bana kimse sormadı 😂😂 dogum basladı demıstı doktor lavman yapalım dedi yaptılar ama tutmadı sonra dogum basladı
Glsm_94 Annesininportakali53 herkese yapıyorlar bence bana hastaneye yatisim yapılınca yarım saat sonra gelip yaptılar
Annesininportakali53 immos bende düşünüyorum özellikle dogum esnasında çok büyük abdest yapma durumu olabiliyormuş ama zararı var mı bilemedim
immos Bende ondan korkuyordum açıkçası, o yüzden istemiştim hiç bir problem de olmadı zaten o yalnızca bağırsak içine giden bir sıvı ve çok kısa sürede temizliyor bağırsakları.
Feyza-nur Bebetooo1 çok hatırlamıyorum 1 yıl oldu yatırdılar sonra alttan serum gibi birşeyle sıvı gönderdiler sonra tuvalete gidip tuvaletimi yapmamı istediler tutmadı bende cıkardılar