neseligunler Selam arkadaşlar,27.haftama girmek üzereyim hamileliğimin başından beri çok fazla kahve tüketmemeye çalıştım sizler ne kadar içiyorsunuz günde bir bardak içmenin bir zararı olur mu 😇
1erkekkannesiiii neseligunler günde 1 fincanın zararı olmaz dedi benim doktorum 1 fincan içiyorum bir sey olmaz 🥰
MadameHappy34 neseligunler 2 gun de bir Turk kahvesi normal günler de bir tane makina kahvesi iciyorum :))) saglikli beslenmeye calistikca yiyemiyorum zayif dusuyorum o yuzden,eski hayatima donmeye karar verdim.😁