İkiz bebeklere 30 haftalık hamileyim. Pazartesi günü kontrolum vardı. Doktor hiç bir sıkıntı olmadıgını ay sonuna doğru tekrar gelmemi söyledi. Bugun hastaneden arandım ve doktorun haftaya kontrol randevusu istediği söylendi. Doktoru aradım sormak için açmadı da. Herhangi bir sıkıntı olabilir mi? Bu durum normal midir? Evde yerimde duramıyorum neden acaba diye