Geçmiş olsun öncelikle. Bende 18. Haftamda hem kanal tedavisi hem de diş çekimi yaptırdım. İkisinde de uyuşturma yapıldı, doktorum müsade etmişti zaten yazılı kağıt istediler ona göre işleme aldılar. Yalnız antibiyotiği sadece 625 mg olarak kullandım. Kadın doğum dr ona izin verdi. Parolu da çok zorda kalınca aldım.. Diş çekilmez tedavi edilmez falan diye bir şey yok. Sakın korkma. Zaten bu haftalarda izin veriyorlar, 7-8-9. Ayda izin verilmiyor. Tedavini gönül rahatlığıyla yaptır.