Benim kayınvalidem dolabın üstüne uzanırken sandalye altından kaymış ve asılı kalmış. İlk başta bir şey yok sanmış ertesi sabah kanama falan hastaneye gitmişler. bebeğin kordonu kopmuş malesef. Dikkatli olmakta fayda var. şimdi benden aklı çıkıyor bir şey olacak diye