Vuslaaatt 36+3 üm günlerdir hafif agrılarım var ama biraz önce berbat bir agrı saplandı belimden bacağıma vuran bebek hareket ettikçe bile agrıyor dikkate almam gereken bir agrı mı acaba doktora gitmelimiyim ☹️ Yatar haldeyim ama geçmiyor 😢
Ebruucum Vuslaaatt duş alıp sol tarafına uzan. Eger geçmezse Doğum sancısıdır. Geçerse yalancı agrılar
Vuslaaatt BirglKaytanSolmaz Doktora gittim nts de sancı çıkmadı ama rahimde açıklık var mı diye baktılar hafif var agrılar devam bugün de azdık lekelenme geldi Çarşamba kontrolümüz var bakalım nolucak 🙄
Vuslaaatt Elcnerdgn girdim canım nts sancı çıkmadı suan hazırlık agrılarıymıs bugünde hafif lekelenme geldi Çarşamba randevumuz var daha net belli olucak insallah 🙏🏻