Benim kese değil odaları ayrı yani amniyo sıvıları ama plasenta tek. Ben tek yumurta ikizlerine hamileyim. tek plasenta varsa tek yumurta ikizi diye biliyorum ben yanlış olmasın. Yani gebeligin basindan beri öyle söyledi doktorlar. Yinede yanlış bilgilendirmeyeyim benim bildiğim böyle.