seyma9188 Zehra-11 Bizim insanımız hep böyle canım.Herkes çok biliyor herkes doktor kesilir başımıza.Bu kadar bilgilisiniz de biraz da gebelik psikolojisi hakkında konuşalım de onlara 🤣
biokadin Zehra-11 sen onları takma senle aynıyız bende almadım ama 7. Aydan sonra alacaksın emin ol ben o yüzden kafaya takma bebekte sıkıntı yok ise gelişiminde bu senin için iyi birşey bile ama alacaksın merak etme :)))
Bortubocek Zehra-11 onceki gebeligimde 9 kg aldim 3.750 cocuk dogurdum..bu gebeligimde 20.haftadayim henuz 1 kg aldım..hicc telas etmiyorum