Kızlar merhaba öncelikle Allah isteyen herkese evlat sahibi olabilmeyi nasip etsin ağustosun 8inde bir kimyasal gebelik geçirdim şimdi tekrar hamileyim 14 eylülde 1400 değerlerde öğrendim 17 sinde keseyi gördüm doktorum 3 hafta sonra gel kalp atışını duyarız dedi dayanamadım bugün başka bir doktora gittim embriyo göründü ama kalp atışı henüz yok 1 hafta sonra bakarız dedi karından ultrasona giriyorum var mı böyle durumlar yaşayan bebeği görüp kalp atışını daha sonradan duyan?