Zuleyhaoksz Kızlar 39.haftadayım bebeğim bugün aşırı hareketlendi ve hamileliğimde şişmiş olan ayaklarımın ödemleri gitti sizce doğuma işaret mi artık gelmesini o kadar istiyorum ki bunları bile doğum belirtisi olarak algılamak istiyorum 😂😂
Serap-Yigit Gebe eğitimine katıldım. Doğumu yaklaşan gebelerin 2 kilo kadar kaybetmesi mümkündür dedi. Vücut ödemi atıp doğumu kolaylaştırır dedi. Hatta ishal olabilir dedi. Doğum yakın bence. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😍