Meleeek97 Merhabalar :) Doğumum kasım başında gösteriyor.Doğum çantama kalın pijamalar koydum.Doğum sonrası anne de aşırı terleme ve sıcak basması oluyor diye duydum.Sizce takımları inceltmeli miyim ? Bulunduğum bölge de bu ayda fazlasıyla soğuk oluyor
Qnl Meleeek97 ama hastane içi soguk olmuyor cnm klimalar çalışıyor ya aşırı kalın pijama almaktansa normal kalınlıkta alıp hırka sabahlık bişi almak daha iyi sanki
Tugce3441 Meleeek97 sezeryanla doğum yaptım ılk odaya gelınce çok üşüdüm tıtredım ama daha sonra sankı bırı üstüme su dökercesıne terledım kalın pıjama koymak yerıne üstüne sabahlık al yataktan falan kalktıkça onu gıyersın
Baymehal Meleeek97 ben kızımda doğum yaptığımda temmuzdaydı ve ona rağmen kollu tşört pijama giydim mevsimlik bunda da mevsimlik giyicem ne kadar sıcak olursa olsun sancıya iyi gelen şey sıcaklık o yğzden fazla sancım yoktu doğumdan sonra bunda da mevsimlik pijamamı ve kollu tşörtümü koyucam ek olarak atlet değil zıbın koydum ki tşörtğ kaldırdığımda belim açılmasın sopuk vurmasın 🤗 bilgi olsun
Birgul Meleeek97 ben ilk bi cok üşümüştüm sonra terlemiştim ama hastane odaları sıcak oluyor zaten, bitane de orta kalın ya da kısa kol koyabilirsiniz bence ☺️
Derya Qnl ama normal doğumdan sonra kan kaybı yaşadığımız için aşırı bir üşüme oluyor o yüzden yaz yada kış farketmeksizin çantanıza kalın bir hırka mutlaka koyun🌸
Qnl Derya normal doğum u bilemediğim için sezeryan da çıkınca ilk 2 saat bi üşüme geliyor sonra ateş basıyor öyle aşırı kalın pijama insanı deli eder 🙈😂
Derya Qnl haklısındır normal yaşadığım için tecrübemi paylaşmak istedim en iyisi ince pijama ve kalın hırka sanırım üşüdükçe hırka giymek 😅
Muhammedinannesi2424 Ben normal yaptım ameliyathane çok soğuktu çok üsudum ben dikiş sırasında cenem dişlerime vuruyordu o yüzden doğum aninda giymek için kalın uzun gecelik aldim. Bi ince bide kalın pijama takımı aldim duruma göre giyecegim
Betulxxx Meleeek97 benimde Kasım başı doğum. Ben hep kısa kollu aldım üstüne uzun kollu sabahlık aldım. Ama Adana’da yaşıyorum🙈şu anda vantilatör çalışıyor evde . Hastaneye bağlı bence üstüne hırka vs alabilirsiniz
gozdeyagci Meleeek97 ben ruh halimi ve hastane durumumu bilmediğim için askılı gecelik aldım, üsütüne de kalın hatta polar sabahlık aldım. En azından terleyince çıkarırım. Ama genelde üşüdüklerini bu nedenle çorap dahi almam gerektiğini söylediler.
Deletedmom_31 Ya ben de medium aldım şimdiki karnımla oluyor ama doğumdan sonra pantolon kısmı çok mu bol gelir acaba? Yoksa hemen gitmiyor mu göbek