Yldzlh işte bende çözemiyorum.ben oğlanda doğurana kadar bulantıdan kusmadan öldüm resmen.artık yemek yemeğe korkardım.kıza hamileyim şuan gram bulantım kusmam yok iştahımın maşallahı var😂 arkadaşlarımın çoğunda hatta ailemdeki kadınların çoğuda bunları kız bebeklerde yaşadılar yani bünyeylemi alakalı bilemedim🤦🏻♀️