Gozdetalay benim 2.hamileliğim ilkinde her çağırmasında gittim ki bende olması gereken ve önemli olan birde ilk heyecan sürekli bi şey olucak korkusu,bu hamileliğimde de zaten ilk haftaalr çok sık çağırdı daha sonra 37.kadar ayda 1,ben çok gitmedim,özele gidiyorum zaten dünya kadar para alıyorlar birde tecrübe etmiş oldum,ve doktoruma da söyledim,oda bana eğer bebeğinin hareketlerini hissediyorsan ve kanaman vs bi problemin yoksa sıkıntı değil demişti,