FerhanG Yarın doğum yapacağım doktor 12 den sonra bişeyler yeme dedi başka neye dikkat etmem gerekiyor
Cinarveannesi FerhanG bol dinlenin yarın çok ihtiyacınız olucak. Bide kesinlikle korkmayın ben çok kasılarak girdim 5. Denemede yapabildiler iğneyi. Allah yardımcınız olsun sağlıcakla alın kucağınıza.
Fatoskty FerhanG sezeryandan sonra bol bol yürürsen daha çabuk iyileşirmişsin . Bana öyle söylemişlerdi ☺️
FerhanG Gozdetalay Gozdetalay aslında vajinal doğum istiyordum ama midemden dolayı bekleyecek gücüm kalmadı reflü vardı yanıyordum hiç bişi yiyemiyordum uyku yok zaten 38+6 olacqm yarın