aygt tabiki normal siz ağır iş yapmadıkça bisey olmaz benim ikinci gebelik olmasına rağmen ben 19 haftada hiç hisetmedim tamamıyla 23 de hisettim bu çok kişide oluyor fazla kafaya takip.stres yapmayın ama yinede doktoruna sor kan pıhtılaşması olanlarda oluyor bu bende de vardı o.sorun🤗🤗🤗Doktorum demiş ti