Aselinannesi51 Ebru0606 39+4 1 haftadır düzensiz sancılar kasılmalar var ama gelen giden yok ilk dogumum 40+3 de oldu kesin buda 41 i bitirir 😁 ilki kızdı bu erkek
Esra255 Ebru0606 39+4 olduk. Bugün gittim kontrole suyu iyi kalp atışı iyi daha bekleyebiliriz dedi. Pazartesi tekrar gidecem bakalım
durumoms2 Ebru0606 39+2 hafif sancılarım var ama düzenli değil. Beklemedeyiz 😐 salı günü 40 hafta kontrolüm var doktor ne dicek bakalım 🙄
Ebru0606 40 aldum bugün hala doğmuyor diyorum acaba orda mı kalacak iyce doğmıcak gibi gelmeye başladı
Sema42 Ebru0606 neler yaptım bir bilsen ama doktorum rahim ağzın iyi incelmiş güzel dedi bir sancın olsa daha güzel olacak dedi ama hâla sancım olmadı gelmedi yarın yatış var uyuyamıyorumda sabah 5de hastaneye yatış yapılacak