Meddythemama Nurayocal ay aynı başlığı ben açacaktım baktım varmış 😀. Yaklaşık 2 kilo aldım şu ana kadar 18+3 üçüz.
DilarArslan Nurayocal 16 haftalığım 4 kilo vermiştim daha almamışım ama iştahım yeni yeni açıldı mide bulantılarım bitti çok şükür artık alırım diye düşünüyorum 😊
denizefe 17haftalık oldk hıc almadm kılo ama ıkı uc gundr agzm hıc drmuyo 😂 evde bırde oglm var artık yemekden kılo almaya baslıcam bende 😂
peloo 15 haftalığım ilk 3 ay 3 kilo verdim pek iştahım yoktu ama bu aralar açıldı tartılmaya korkuorum 🤭 haftaya doktor kontrolüm var mecbur tartıcak doktor bakalım 🤔
Sedaahmet Nurayocal 15 haftalıgım. 3 hafta önce tartıldığımda 1 kilo almıştım. Bugünlerde biraz fazla yiyorum. Şuan kaç kilo aldım bilmiyorum 😁
Sinemiraz Bende 16+6 yım. 3 kilo almışım doktorum ekmeği kes dedi 🙈bana kalsa ekmek arası ekmek yicem 😔