Bugün farklı bir kadın doğum doktoruna muayene oldum. Kimsenin görmediği polipi gördü daha önce kimse demedi mi sana dedi. Enfeksiyon var dedi. Fitil verdi. Rahmin de çift başlı gibi ama rahim filminde detaylı gözükür dedi. Çok detaylı inceledi baktı. Polipi alacakmış öbür aya. Böyle bir şey yaşayan var mı