ikimelekannesii22 Vajina girişe doğru iç dudak şişmiş kızarıklık kaşıntıda var 38+2yim her an doğum olabilir bu durumda normal doğum olurmu ? Eğer mantar yada enfeksiyon varsa doğum sırasında bebeğe de geçermi 😏 daha var doktora gitmeme kafama takıldı
Msemos1211 ikimelekannesii22 kaşıntı da varsa doktorla bi görüş istersen mantar illeti hemen geçen bi durum değil malesef dogum da yaklaşmış Allah korusun tehlike arz etmesin.
ikimelekannesii22 Msemos1211 bu durumda normal doğum olurmu acaba bebeğim normal doğum pozisyonunda 😏