Yeniden-burda2 yamacalimoms Akrep Burcu annesi olmaya hazır mısın 😁😁 Allah hayırlıca kucağınıza almayı nasip etsin
AslanBebeginAnnesi yamacalimoms ben 34+2 ' yim henüz normal mi sezeryan mı olacağını doktorumla konuşmadık henüz erken dedi 36. haftada konuşup kararlaştıracağız. Ama uygulamadaki normal doğum tarihi 7 kasım olarak görünüyor
SbhtYlmz yamacalimoms Bizde 33+2 yiz ama bize daha gün verilmedi.kaçıncı haftada olacaksınız size verilen tarihte
AslanBebeginAnnesi gkbyza ben ilk nst’me haftaya giricem canım 35+1′de. Normal mi sezeryan mı olacağına da 36da karar vericez doktorumla
gkbyza AslanBebeginAnnesi aynıyız sizinle benim de 7 Kasım görünüyor ama ben 20 güne bekliyorum tutamıcam artık sanki çok yorulduk ikimiz de 🤭
Eminebayrambey yamacalimoms bendimde 33+6 oldu bugün bende bir hafta sonra gün almaya gideceğim bakalım bana kaç vericek siiznki erken gibi geldi doktorum bı sorun çıkmadı taktirde 39 haftaya kadar bekliycegini soyledi
yamacalimoms Eminebayrambey ikinci sezeryan benim ve bebeğimin kilosu gelişimi iyi, ciğer gelistiric oldum erken doğum riskim var oğlumun 35. Haftada kafası doğum kanalına sikismisti o yüzden 39 a kadar bekletmiycem dedi
SbhtYlmz yamacalimoms Hımm Allah kurtarsın tahmin ettiğim haftalarda vermiş size bakalım bana ne diyecek merakla bekliyorum sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle 🌸
AslanBebeginAnnesi gkbyza hiç sorma ben de çok ağırlaştım canım 😔 Artık bir an önce doğurmak istiyorum