Bellks Cnm ben covid geçirdiğim dönemde memleketteydim takipli doktoruma yazdim kullanmam gerekir dddi gittim hastaneye kan filan alındı gerek görmediler ama arada bir bacaklarimda sıcaklık hissi oluyordu sonra özele gittim kadın doğum kan alındı vs kendisinin yazamayacagini dahiliyeye gönderdi vs ben bir türlü yazdiramadim o ilacı gerek olmadığını zaten atlattığımi filan dediler ama içim hix rahat değildi yaşadığım şehre gelir gelmez doktoruma gittim kan aldı d-dimer diye bir değerden bakılıyor ertesi gün ilacı yazdı 0-650 olması gereken değer ben. covidi gecireli iki hafta geçmesine rağmen 1700 çıktı Allah korumuş gerçekten Allah bildiği gibi yapsın o bütün doktorları hepsi başından atıyor özel hastane bile donanımlı değilse bir halt bilmiyorlar kendi dokyorum yazdı gayette yaziliyormus 6 hafta kullandım bugün kontrolüm vardı normale dönmüş o yüzden için rahat degilse git baksınlar yazdıklarını görünce o kadar iyi anlıyorum ki seni