Ayse_3434 asistan doktor çok iyiydi valla ondan önceki gün özele gitmiştim doktor çok gıcıktı mesela çam sakuranın doktoru bin basardı ona ben özelde doğum düşünüyorum ama geçen arkadaşımın eşi rahatsızlanıp gitmiş doğumu başlamış normalde onlarda özelde yapacaktı özele bin basar çok iyiydi dedi ve normal doğumu odada yaptırıyorlar ve oda tek kişilikti dedi sadece refakatçi yinede erkek kalamıyormuş