kızlar 2 dış gebelik ve tüp bebekle 1 kimyasal gebelik yaşadım. son transferimde hiç tutmamıştı. sonra doktor değiştirdim ve doktor rahmimin hafif T şeklinde olduğunu söyledi histeroskopi oldum. şuan bi sıkıntım yok ama tekrar aynı şeyleri yaşamak beni korkutuyor. varmı bu şekilde olup sağlıklı gebelik yaşayan.