
Bu şekilde gebelik olduğunu biliyorum fakat çok şaşkınım. Adet olucam diye bekliyorum bugün veya yarın. Goguslerimde şişkinlik ağrı var ve kasıklarımda da aynı şekilde ve şişkinlik. Kaset mı bozuk acaba ama bozuk olsa da 2 çizgi hemen çıkar mı anında çıktı ikisi de. 10 dk önce yaptım merakımdan sabah yapicaktim ama yetişemedim. Yanlış olabilir mi bu test