Gulsumyaman Kızlar benim doğum yapacağım hastane depend ve o tarz hasta bezlerinin kullanımına izin vermiyo lohusa pedi veya normal pede izin veriyolar. Lohusa pedi ve normal büyük boy ped arasında fark var mı hangisini almalıyım
Deletedmom_110 Gulsumyaman hastanede kendileri bez takmışlardı eve gelince bebeğimin bezinden kullandım çok rahat ettim tavsiye ederim 🌸
Ozge Gulsumyaman kendileri bana hasta bezi bağladılar. Bende de sleepy yetişkin bezi vardı ilk banyoya kadar onu taktım evde
berceste5155 Gulsumyaman doğumdan sonra kendileri lohusa pedi taktılar ama çok büyük ve rahatsız edici geldi bana ben depend almıştım onu kullandım hem güzel sarıyor hem de iç çamaşırı kullanmanıza gerek kalmıyor benim kanamam fazlaydı normal pedler asla yetmezdi ilk günler lohusa pedi tarzı şeyler kullanmak lazım bence
Busra_sansar hemsiree Ben de depend alsam mı düşünüyordum ama normal ped koydum kotexlerden uzun olanlardan yeterli olur mu ki emin olamadım illa depend ya da yetişkin bezi almak şart mı ?Bazı hastaneler veriyormuş bez zaten çok kanamaniz olunca iki saatte bir bezinizi değiştirmeye geliyorlarmış bu da doğru mu ?
Gulsumyaman hemsiree annemde aynısını dedi bugün pedden daha büyük olur kanaman cok olursa rahat edersin dedi mantıklı valla 😂
Gulsumyaman Deletedmom_110 annemde söyledi böyle yapanda cok varmış zaten yanımızda bez olucak fazla alıyım bende deniyim bunu teşekkür ederim 🤭💕
Eloss50 Busra_sansar hastanedeki bezler çok büyük ve bence rahatsız ben Deepend le çok rahat ettim kilot gibi sarıyor ve hiç taşma vs olmadı ki benim kanamam çoktu
Gulsumyaman Busra_sansar özellerde yapıyolardır belki ama ben devlet hastanesinde yapıcam orda vericeklerini sanmıyorum yani aslında hasta bezide sart degil tabiki ama bazılarının kanaması cok fazla oluyomus o yüzden rahat oluyo diyolar depend tarzı seylere benim hastanemde yasak oldugu icin mecbur yatacağım gün icin baska alternatif bakıyorum mesela ablamda kanama cok az oldu normal dogumdu hemde ona ped yeterli gelmisti
Gulsumyaman Ozge hasta bezini dikisler icin iyi olmadığından kullandırmıyolar işte eve geçince bende kullanırım cok olursa ama hastane icin emin olamadım 1 gece zaten idare edicek artık normal pedler 🤭
Busra_sansar Eloss50 O zaman ben de depend alayım madem rahatlıkla kullandınız ayrica dogumuma 30 gün kaldı yetişkin bezi var ama kotexde çantanızda bulunsun mu ne olur ne olmaz?Ne diyorsunuz?
Armin-Guney Hastane niye böyle birseye izin vermez ki şok oldum . Niye karışır boyle birseye ? Bilen varsa aydinlatsin lütfen ….
Gulsumyaman Armin-Guney hasta bezi dogum yapanlar icin üretilen bisey degil çünkü kullanimi rahat oldugu icin anneler tercih ediyo ama sızdırmaz olması icin hava alan bi yapısı yok fazla buda doğumdan sonra ki dikisler o bölgede olduğundan dikisler icin iyi bisey değil gec iyilesiyo ve iltihaplanma ihtimali artıyor dikislerin bundan dolayı hasta bezi kullanımını dogumda doktorlar istemiyorlar yine bizim iyiligimiz icin aslında 😊
berceste5155 Busra_sansar zatenn hastanede fazla kalmayacaksınız ilk günler kotex yetersiz gelir çünkü kanama fazla oluyor hastanede yanınıza almanıza gerek yok bence bende depend kullandım rahat ettim
Eloss50 Busra_sansar gereksiz masraf olur bence deppend yetiyor da artıyor yaz da değil ki rahatsız eder mi diyesin ki ben temmuzda taktım gayet rahattı çok çok ihtiyacın olursa alırsın
Gulsumyaman berceste5155 bende fazla olursa yetersiz olur diye düşünüyorum ama işte izin verilmeyince hastane icin mecbur lohusa pedi veya baska bisey kullanmak zorundayım bebek bezi kullanan cok varmış boyutu iyi oluyo pedlere göre diyolar onuda alıcam yanıma duruma göre artik 😊
Busra_sansar berceste5155 O zaman depend alayım ben yarın markete gidip ne olur ne olmaz zaten dediğiniz gibi bir gün yatış olcak hastanede
Busra_sansar Eloss50 Ben ekim’in sonunda yapacağım doğumu 31Ekim gibi serin oldu şimdiden havalar pişik olmam da🤣 Bez bağlamak da değişik geliyor 🤣hadi hastanede bağlarım ama eve geçince kotex kullanırım kanamam çok olmaz inşallah
Ozge Gulsumyaman ben sezeryan doğum yaptım. Aksine cırtlı bez olduğu için gevşek bağlanabiliyor. O yüzden hasta bezi tercih ettim. Hastanedekiler de o şekilde yaptılar
Gulsumyaman Ozge yanıma her ihtimale karşı hepsini alıcam artık mecbur o an ki duruma göre kullanıcam