Kızlar 8 Eylül bat 19 Eylül çatlama iğnesi 21 Eylül aşılama ve reglime bir hafta var. siz ne durumdasınız? kaçıncı gününüz? belirtileriniz var mı ? neler belirti sayılıyor ? Test en erken ne zaman yapılabilir? Cevaplarınızı bekliyorum hep beraber bekleyelim birbirimize dua edelim rabbim isteyen herkese bizlere de nasip etsin inşallah 💞