Bende fitille doğum yaptım 40+5 de sabah 8 de yattım hastaneye fitil yerleştirildi 9 gibi hiç açıklığım yoktu yine sancı gelmedi sürekli saat başı alttan muane olmuştum öğlen 12 gibi yapılan muane çok sert ve acı vericiydi ondan sonra kanamam oldu biraz ve sancılar gelmeye başladı akşam 10 gibi kızımı kucağıma almıştım ilk dogumumda