melikessuuu 11+5 te doktorum nub teorisine göre kız dedi ama usg yi gönderdiğim bütün bilen insanlar erkek bu diyor anlamadım anlayanlar bakabilir mi acabaa 🫶🏻
sedamom00 melikessuuu bnce doktorun gözü kör galiba bu erkeğe benziyor erkek erkek 🤣🤣 3 tane bişey var diğeri bacak diğeri ise kordon birde pipisi var ben erkeğim dercesine 😂
melikessuuu 1Gunes demi bana da erkek gibi geliyor ☺️ama genital organları tam oluşuyor mu ki orayı bilemiyorum canım
prensessannesi_ 1Gunes bana da 10 haftalık erkek dendi çıkıntı var dendi 12 haftaşık çıkıntısı küçülmüş belli değil kız gibi dedi bilemiyorum
melikessuuu sedamom00 zaten bunu açar açmaz aa erkek galiba dedim doktor biraz baktı bacak arasını tam göremeden kız olabilir dedi haha 😂
1Gunes melikessuuu kordon bacak arasına mi dolanmış bilemedim yani kordon yukarda duruyor sanki göbekten kollarına doğru sanki ben öyle gördüm en altta ki resimde
melikessuuu babybmom20 ya hahah bende onu çözmeye çalışıyorum ama ne bileyim doktora da güvenmiceksek 😅😅
melikessuuu Meltem99- evet dünde erkek demiştin kuzum doktorum kız büyük ihtimalle deyince çok arada kaldım ☺️🙈
Smyye0303 melikessuuu bilemedim valla Kordon’da suphelendim erkek olabilir 😅13haftaligiz bizde hala tahmin yok görünmüyor bisi
babybmom20 melikessuuu bana da kız demişti sonra pipisini gördük 18de aynı senin attığındaki gibi görünüyor tabi benimki siyah beyaz