yldz_tugce Kızlar 30. Haftamdayım, kalça ağrısı yaşıyorum, bazen de bel ağrısı. Biraz araştırınca açılma olmaya başladığında kalça ağrısı olabileceğini gördüm. Nişan gelmeden, erken zamanda da açılma olabiliyor mu? Bilgisi olan var mı
snmhsnn izobellaaa-_- dedim doğurdu mu acaba her sabah açıyorum postu doğurdum diyenleri sen ya da Fatma mı diye değilsiniz 😊
izobellaaa-_- snmhsnn yaa canım benim sağol doğurunca buraya direkkk yazacağım akrabalara bile demeden 😂😂🙏
snmhsnn izobellaaa-_- inşallah 🙏😍 siz doğurun da sıra bize gelsin 😀siz o haftalarda dayanıyorsunuz helal olsun biz 35lerde dayanamıyoruz zaman geçmiyor sanki bazen bunalım geliyor 🥹☺️