Meliha09 Kızlar 28 haftalık olduk bugün sağlıkocağında kontrolüm vardı ve kilomada bakıldı hamilelik başından beri 6 kilo almışım çok iyi falan dediler zaten bebişimin kilosuda iyi sizce nasıl sizlerde durum nedir😳😊
Meliha09 Semilk05 bende 22 de 2 buçukla gidiyordum ama hem bebek kilosu artıyo 20 den sonra hem senin kilon 😊 20 den sonra çok ani değişiyor herşey
Damla1995 O zaman benden gelsin bomba. 35 haftadayim ve +20 kg 🥺🥺 en basndan beri hep yatmaktan riskten dolayi diye dusunuyorum ama moral 0..
Semilk05 Meliha09 istersem 30 kilo alayım bebeğim yeterki sağlıklı olsun da 🫣😂 zaten 48 kiloyla hamile kaldım verilir illa bebeklerimiz sağlıklı olsun yeter
Meliha09 Semilk05 bende öyleyim bu haftama kadar asla kiloyu hiç takmadım ve bebeğimi düşünerek herşeyi yedim kiloda benim için geri planda herşey bebiş🙏
Stella_0 Meliha09 29+1 bende 12 kilo aldım ama doktorum çok normal diyor çünkü ben kortizonda kullanıyorum.
Meliha09 Stella_0 o zaman normaldir canım doktorun biliyodur yani banada 6 kilo 28 haftada iyi gayet falan dedi
Birgul Meliha09 ay maşallah ya kontrollü gidiyorsunuz 🤠 ben 28. Haftada 10 kilo falan almıştım sanırım 🥲
Deletedmom_8 Meliha09 32. Hafta 4 aldık. Daralıyorum haftalar geçmiyor sanki şişiyorum her gün 😂 hiç bişeyi dert edip kafaya takmadım da şu kiloya yenik düştüm ya 😂
izobellaaa-_- 39+2 olacağım bugün 64 ile hamile kaldım boyum 1.72 en son 80 kiloydum ama şu aralar çok zayıfladım tam tersi son aylarda küçüldüm resmen karnım da çakmadı bakalım doğurunca kaça düşeceğim 🥰
srnglcskn Meliha09 23+4 83le hamile kaldım 3 kilo verdim sonra geri aldım şuan 85 🫠 şükür bebeğim sağlıklı bir sorun yok 🥰
ElifAkyol Meliha09 45 le hamile kaldım 53 kiloyum 23 haftalık olacağım daha 🤗🤰🏻 Ben çok zayıf olduğum için aldığım kilolardan memnunum ama doğuma kadar 65 olurum sanırım 😅
Silay35 Ben ilk hamileliğimde 17 kg almıştım 40’ı çıkmadan 13’ünü vermiştim. İkinci gebeliğim şimdi 17 haftalık 4 kg almışım. Hiç umursamıyorum. Emzirirken gidiyor hızlı hızlı.