Papatya000 Kızlar yaş kına olur ya koyu yeşil 1 aylık bebeğim öyle kakasını yaptı her amasına zeytin yağı koyuyordum gğnde 7 biberon yarım çk acaba ondanmı neden olabilr??
minnos6 Papatya000 eger emziriyorsan senin yedigin birseyden dolayi rengi dönmüştür sadece mama veriyorsan bilmiyorum ustte kalsin
Adensmom8 Papatya000 yarım çay kaşığı fazla gelmiş olabilir bir de her biberona eklemeyin günde en fazla iki biberona birer damla şeklinde verin
Birgul Papatya000 mamadan olabilir benim kızımın da öyleydi ve yeşillik tüketiyorsanız ondan da olabilir
Deletedmom_110 Zeytinyağı mi veriyorsunuz daha çok küçük değil mi ek gıdada veriliyor diye biliyorum günde bir damla
Papatya000 Deletedmom_110 ya mamadan dolayı kabız doktor ver dedi ama annemlerde midesi ağrır dedi iki arada kaldım
benimmdunyamm Deletedmom_110 evet daha kolay çıkartıyor canım 1 kaşık veriyorum sadece gerçek zeytinyağ
benimmdunyamm Papatya000 bana mamaya koy demedi sadece günde 1 çay kaşığı ver dedi ben günde 1 çay kaşığı sade veriyordum mamaya katmiyordum