dilann22 Merhabalar özel değilse neden değiştirmeyi düşünüyorsunuz ben ceyhun beyi şiddetle herkese tavsiye ediyorum kendisi benim doktorumdu gebeligimin basindan sonuna kadar birliktedeydik ne kadar iyiki desem az kalir o kadar iyi bir doktor ve normal doğum yanlısı 🙏🏻 Şükür de öyle oldu doğumum 🥰