Kızlar doğum yapalı bugün 1 hafta oldu sezaryen dikişimin ufak bir yerinde şişlik var otururken kalkarken yanıyor orası neden olur sizce normal mi yoksa enfeksiyon falan olabilir mi doktorum cuma günü çağırdı muayeneye beklesem mi cumaya kadar gitsem mi acaba başına gelen var mı