ELA22 Gnbaby ya yumurtlama donemindesiniz yada hamilesin bu teste göre sonuc ne oldu acaba 1 ayı geçmiş bu postu açalı yeni gördüm merek ettim bende sürekli kuruma çizgisi koruyorum da
[silindi] Gnbaby zaten gebe kaldifinda 1. Çizgi çok net 2. Çizgi silik çıkıyor benimkide böyleydi doktora gittim şuan 12 haftalık gebeyim