92Seda ne kadar doğru bilmiyorum ama emzirme danışmanları bunun normal bir süreç olduğunu söylüyor. Bebek hâla kendini anne karnında zannediyormuş. Uzaklaşınca da ister istemez korkup ağlamaya başlıyor. Kendini annenin sıcaklığı ve kokusunda memede daha güvende hissediyormuş. Süt yetmemesi ile alakalı olmadığını söylüyorlar. Yatağının içine başucu kısmına kokunuzun sindiği bir atlet ya da göğüs pedinizi koyarak deneyebilirsiniz. Beşiğe bırakınca da sizin kokunuzu alınca belki kendini güvende hissedip uyur