Egelikiz
Ben🙋♀️ amh 0.35 ile hamile kaldım. Değerlerimi öğrendiğim şubat ayıydı ve aşılama demeden direk tüp bebek dediler yaşım 28 .adeti falan ilk günden beri düzenli olan biri olarak hiç sıkıntı yaşayacağımı düşünmemiştim.
Hemen farklı bir tüp bebek doktoruna gittik tavsiye üzerine üniversitede prof. doktordu. Daha önce 2 doktorun görmediği rahim perdesi ve polipi alttan ultrason ile direk gördü. ‘Rahim filmi çekelim,sonrasında bunları alalım, hamileliğe engel diyemem ama düşüğe sebep olabilir. Gençsiniz belki de kendiğinden kalırsın bu ameliyat sonrası’ dedi.
Mayısta ameliyat oldum. Bayram, bazı aksaklıklar derken evrak teslime gidip işlemlere başlayamadık. Temmuzda, tatildeyken hamile kaldım.
Nasıl?
Ovülasyon testi ile sadece yumurtlama gününü değerlendirerek.
Dönüşte seni zor işler bekliyor belki uzun zaman deneyeceksiniz son rahat günlerin ya da bebeksiz tatilin olabilir tadını çıkar dedim. Ve yedim,içtim,gezdim,bol bol yüzdüm.
Adetim 3 gün gecikti hamile olduğumu öğrendim. Şu an 14.haftadayım.
Kesin olur mu bilinmez, bi daha kalır mıyım bilinmez. Ama olmuyor değil. Fakat vakit kaybettikçe de insan ‘yumurtam her an bitebilir, geç kalacağım’ diye kafayı yiyor 😓