Merhabalar,
Yaklaşık 1.5 senedir evliyim. Bu süre zarfında
1 klomen 5 kere de femara kullandım en son femara geçtiğimiz ay menopurla birlikte kullandım bugün yine adet oldum. 3. Femara kullanisimda kimyasal gebelik geçirmiştim.
Şimdide tüp bebek düşünüyorum.
Süreç nasıl?
Maliyeti nasıl?
Ayrıca İzmir medikal pointte tüp bebek yaptıran var mı yardımcı olursanız sevinirim