Derya_gumus ilk defa olduğunda ben de suyum mu geldi diye çok endişelenmiştim sizin gibi, 35.haftadayım yaklaşık 1.5 aydır devam ediyor, bebek aşağılarda hareket ederse baskıdan kaynaklı sızma oluyor, bir iki defa da tuvalete yetişemedim ve birden aktı maalesef, eğer evde iseniz çamaşır değiştirebilirsiniz, ben çalışmaya devam ettiğim için günlük ped veya ince ped kullanıyorum, bir de idrar yolları enfeksiyonu sık işeme isteğine sebep oluyor, tek kullanımlık bir ilaç vermişti doktorum, o en azında sürekli tuvaletim var hissini kaldırdı, enfeksiyon olup olmadığını bir sorabilirsiniz