Asdfggff devlette bana hiçbir şey söylemediler ben özel takipliydim ama devlette yaparım doğumu diye düşünüyordk eşim özele pek güvenmiyordu çünkü para koparmak için her şeyi yaparlar falan diye ama eşimin kuzeni kakasını yapmış ve yemiş o yüzden engelli eşim de bu duruma çok özen gösteriyordu artık son hafta olduğu için o dönemde de bir çok böyle vaka duyunca ve devlette benle ilgilenilmeyince eşim de gel Bi kontrole gidelim tekrar dedi gittik ve doktor o zaman görüp bize söyledi iyi ki dikkat ettiniz dedi ve sezeryan faln demeyince normale dönük olunca eşimin orda fikri değişti ve özelde yaptım ama yine de 2 hafta küvezde kaldı bebeğim