Ben aynı durumu 12 gun yasadım. Hıcbır azalma olmuyordu. Doktorun verdıgı vıtamınlere ara verdık. Bır de serum taktırdım. Su tuketıyordum ama yıne de endıselendım bebek susuz kalacak dıye. Serumdan sonra da bırkac gun devam ettı. Sonra duzeldı ama 3 kılo muz yemısımdır o bıle etkı etmedı hayatımda hıc yasamadıgım garip bir şeydi.