[silindi] ROJ58 canım ilacın ismini yazıp hamilelikte kullanımı diye ekleyip aratır mısın, önerilmiyor gibi ama bilemedim bende araştırıyorum
zumzum Lierac en iyisi dedikleri için kullanıyorum. Vücut ile alakalı ister istemez çok olmasada çatlaklarım var maalesef.