excitedmom1 Feride_eymen2 https://mutluresim.com giriyorsun canım oraya resmi yukluyorsun allta kopyala kısmı var link kopyalayıp buraya yoruma atıyorsun
Feride_eymen2 excitedmom1 evet kalp atisida vardi cnm kan degerim 30 binlerde benim saglik ocaginda yaptidim leke gelince doktora gittim kalbini duydum
excitedmom1 Feride_eymen2 bende ultrasyona girdim kese oluşmuş bebek çok güzel yerleşmiş iki hafta sonra gel kalp atışı için dedi ama ultrasyon resmi böyle değil ya kafaya taktım o yüzden
Feride_eymen2 excitedmom1 ben bagcilar devlete gittim gayet guzeldi ozelden daha iyiydi istanbulda oturuyorum