tubbis 15 eylül de çatlatma iğnesi oldum 11.gündendir test yapıyorum silik çizgi çıkıyor bugün 14. günüm yine çok silik çizgi çıktı sizce gebelik var mıdır?
Feride_eymen2 tubbis catlatma ignesinin etkisi 12 gunden sonra bitiyo sonrasinda yapilan testte gercek sonuc oluyo kendinden şüpheleniyorsanız kan verin o surec biraz yipratabilir
Meed tubbis benim iğneden beş gün sonra bile birşry kalmamıştı tabii her vucut farklı atıyor canım testine bakalım gönder 🥰
tubbis Feride_eymen2 yaptığım testi çoo dikkatli bakınca silik çizgiyi görebiliyorum o yüzden çekiniyorum kan vermeye
Feride_eymen2 tubbis cok kafaya takarsin cikmazsa üzülürsün ben 4 kere igne yaptirmistim beklemek cok yipratiyor kesin sonuc icin bence kan ver bi kerede gorursun ne oldugunu
Caglali tubbis bende çatlatma iğnesi oldum 14. Gün kan verdim 1.96 çıktı. Ama hala test yaptığımda silik ikinci çizgi çıkıyor. Bende anlamış degilim
tubbis Feride_eymen2 ben ilk çatlatma iğnesi yaptığım da tutmuştu ama aldırmak zorunda kaldım kalbi durdu 3 ay sonra tekrar denedik şuan hiç belirtim yok akşama kan vereyim en iyisi
Meed tubbis forum da git yukarı sol köşede resim yükle var bas yükle kopyala buraya gel yapıştır canım☺️